Blogia
Bienvenido a tu Blog

Jezik španščina francoščina Fullhd to Tvos Preverjeno spletno mesto The Journey: Making My First Movie (Android)

The Journey: Making My First Movie 2018

 

 

 

  • pregledi - Potovanje: Izdelava mojega prvega filma je film s Kanko Coley, Jasonom K. Wixomom in Jd Allenom. Skozi objektiv neodvisnega filmskega ustvarjalca obrne kamero na sebe v tem avtobiografskem dokumentarcu. Barve JD Allen
  • 2018
  • država - ZDA
  • Zvezde - Jason K. Wixom

 

 

Potovanje: moj prvi filmski zvok. Potovanje: ustvarjanje mojega prvega kina. Potovanje 3a, ki naredi moj prvi filmski seznam.

Potovanje: ustvarjanje mojega prvega filma na spletu

Potovanje: ustvarjanje mojega prvega filmskega DVD-ja. Potovanje: moj prvi film 2016. Potovanje: Izdelava mojega prvega.

0 comentarios